Αναγνώστες

ΔΗΜΟΣ & ΔΗΜΟΤΕΣ

Ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι της Νέας Διοίκησης του Δήμου Θερμαϊκού

Με την υπ’ αριθμ. 404 απόφαση Δημάρχου ορίζονται  οι παρακάτω Αντιδήμαρχοι και οι αρμοδιότητες τους στις αντίστοιχες Αντιδημαρχίες με διάρκεια από 1ης Σεπτεμβρίου 2019 έως  την 31η Αυγούστου 2021:
Α. Αντιδήμαρχος Οικονομικών - Διοικητικών Υπηρεσιών & ΚΕΠ, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κωνσταντίνος Κούτουκας με τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Την ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των αρμοδιοτήτων της, σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία : ( α) Τμήμα Προϋπολογισμού, Λογιστηρίου β) Τμήμα Εσόδων και Περιουσίας γ) Τμήμα Ταμειακής Υπηρεσίας δ) Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης) και των αντιστοίχων Γραφείων των Τμημάτων πλην των εξαιρετέων, την ευθύνη και εποπτεία θα την ασκεί άλλος Αντιδήμαρχος
2. Την ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών και των αρμοδιοτήτων της, σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία. (α) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου και αλλοδαπών β) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας γ) Αυτοτελές Γραφείο Διαφάνειας και Πιστοποίησης Διαδικασίας).
3. Την ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης ΚΕΠ και των αρμοδιοτήτων της, σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.( α) Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών, β) Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης)
4. Την παρακολούθηση κατάρτισης και εφαρμογής του προϋπολογισμού.
5. Την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρεώσεων καθώς και την υπογραφή του τεκμηριωμένου αιτήματος του διατάκτη της παραγράφου 3α του άρθρου 66 του ν.4270/2014 και της παραγράφου 1α του άρθρου 4 του π.δ.80/2016.
6. Τη φροντίδα για την εφαρμογή των διατάξεων σχετικά με τη βεβαίωση και είσπραξη των πάσης φύσης οφειλών προς τον Δήμο.
7. Την υπογραφή πάσης φύσεως αδειών που εκδίδει το Γραφείο Εσόδων και Περιουσίας, καθώς και όλων των αποφάσεων επιβολής προστίμων.
8. Τη φροντίδα τήρησης και εφαρμογής της νομοθεσίας σχετικά με τη λειτουργία καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και γενικά επιχειρήσεων που λαμβάνουν άδεια λειτουργίας από το Δήμο.
9. Την υπογραφή των εγγράφων αρμοδιότητας του Γραφείου Προμηθειών & Υπηρεσιών του Δήμου και ειδικότερα : - Αποφάσεις Δημάρχου για : o την έγκριση τευχών τεχνικών προδιαγραφών, o την απευθείας ανάθεση προμηθειών και εργασιών, o την έγκριση πρακτικών πρόχειρων διαγωνισμών για κατακύρωση, κήρυξη αυτών άγονων ή επανάληψη τους, - Συμβάσεις προμήθειας αγαθών και ανάθεσης εργασιών. - Διακηρύξεις και περιλήψεις διακηρύξεων διαγωνισμών. - Διαβιβαστικά για δημοσιοποίηση διαγωνισμών σε Εφημερίδες, ΦΕΚ, κ.τ.λ.
10. Την ευθύνη και εποπτεία δημοτικής αποθήκης υλικών.
11. Την παραλαβή πάσης φύσεως δικαστικών αποφάσεων και λοιπών εγγράφων κοινοποιούμενων στο Δήμο.
12. Την υπογραφή όλων των εκδιδομένων από το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, Προσωπικού του Δήμου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και αποφάσεων που αφορούν την προϋπηρεσία, τις πάσης φύσεως άδειες, τις μισθολογικές προαγωγές, της τήρησης ωραρίου εργασίας του προσωπικού του Δήμου.
13. Την ευθύνη σύνταξης και υπογραφής συμβολαιογραφικών πράξεων μεταβίβασης ακινήτων προς τρίτους, αγοράς ακινήτων, αποδοχής δωρεών κ.α. συμβολαιογραφικών πράξεων.
14. Την άσκηση καθηκόντων Ληξιάρχου και στις τρεις Δημοτικές Ενότητες.
15. Την έκδοση αδειών και την τέλεση πολιτικών γάμων.
16. Την υπογραφή Βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
Β. Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών και Περιβάλλοντος, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Χρήστος Βογιατζής με τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Την ευθύνη και εποπτεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολιτικής Προστασίας του Δήμου και των αρμοδιοτήτων της σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία. (α) Τμήμα Μελετών και Επίβλεψης Τεχνικών ΄Έργων β) Τμήμα Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας γ) Τμήμα Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων και Σηματοδότησης δ) Τμήμα Πολεοδομίας ε) Αυτοτελές Γραφείο Γραμματειακής Υποστήριξης, της Δ/νσης και των Τμημάτων της και των αντιστοίχων Γραφείων των Τμημάτων πλην των εξαιρετέων, την ευθύνη και εποπτεία θα την ασκεί άλλος Αντιδήμαρχος.
2. Την παρακολούθηση σύνταξης και υλοποίησης του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου
3. Την υπογραφή των συμβάσεων εκτέλεσης έργων και εκπόνησης μελετών της Διεύθυνσης Τεχνικών του Δήμου.
4. Την ευθύνη της λειτουργίας των Υπηρεσιών που σχετίζονται με τη διοικητική μέριμνα και τη διαχείριση των υλικών της Τ.Υ.
5. Να εισηγείται στα αρμόδια όργανα του Δήμου (Δήμαρχο, Δημοτικό Συμβούλιο, Οικονομική Επιτροπή) τη διενέργεια διαγωνισμών (πρόχειρων, τακτικών και διεθνών) καθώς και τη λήψη αποφάσεων για τυχόν αναγκαίες απ’ ευθείας αναθέσεις, υπό τις προϋποθέσεις και με τη διαδικασία που προβλέπει ο νόμος, για τα αντικείμενα που αναφέρονται παραπάνω, να αναλαμβάνει την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων των ως άνω οργάνων και να εκδίδει, υπογράφει και δημοσιεύει τις αντίστοιχες διακηρύξεις ή προσκλήσεις, τις πράξεις επανάληψης (όταν απαιτείται) και τις πράξεις κατακύρωσης των αντίστοιχων διαγωνιστικών διαδικασιών.
6. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Γ. Αντιδήμαρχος Τουρισμού, Αθλητισμού και Πολιτισμού ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Παναγιώτης Τροκάνας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Την ευθύνη και εποπτεία του Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας και Πολιτισμού και των αρμοδιοτήτων της σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία και των αντιστοίχων Γραφείων των Τμημάτων πλην των εξαιρετέων, η ευθύνη και εποπτεία θα ασκείται από άλλον (Γραφείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης).
2. Μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας που στοχεύουν στη στήριξη αστέγων και οικονομικά αδυνάτων πολιτών.
3. Σχεδιάζει, εισηγείται και μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων και μέτρων που στοχεύουν στην ισότητα γυναικών και ανδρών σε όλους τους τομείς
4. Την εποπτεία, συντονισμό και οργάνωση για την προώθηση και ανάπτυξη του τουρισμού στην περιοχή αρμοδιότητας του Δήμου.
5. Την εποπτεία, συντονισμό και οργάνωση για την τουριστική προβολή του Δήμου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
6. Την συνεργασία µε φορείς του Δήμου για το σχεδιασμό προγραμμάτων και δράσεων για την ανάπτυξη του Τουρισμού και την αναβάθμιση των παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών
7. Την εποπτεία και το σχεδιασμό για αδελφοποιήσεις πόλεων του εξωτερικού και την ανάπτυξη διεθνών διαδημοτικών συνεργασιών σε θέματα τοπικής αυτοδιοίκησης
8. Την εποπτεία, συντονισμό και οργάνωση για τη συμμετοχή του Δήμου σε εθνικά, ευρωπαϊκά ή διεθνή προγράμματα τουριστικής ανάπτυξης και εκπαίδευσης.
9. Μεριμνά για την οργάνωση και εφαρμογή προγραμμάτων που απευθύνονται στους νέους, σε συνεργασία με τους σχεδιασμούς και τα προγράμματα της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς.
10. Τη διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων κάθε είδους.
11. Την προώθηση και εφαρμογή  προγραμμάτων ενίσχυσης μαζικού αθλητισμού,
12. Την εισήγηση για τη δημιουργία, διαχείριση και συντήρηση των δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων, των δημοτικών γυμναστηρίων, των δημοτικών αθλητικών κέντρων και των δημοτικών χώρων άθλησης,
13. Την οργάνωση και διαχείριση των σχέσεων του Δήμου µε αθλητικούς φορείς και αθλητικές ομάδες.
14. Παρακολουθεί τη λειτουργία και δράση δημοτικών δομών και νομικών προσώπων (ΔΗΠΠΑΚΥΘ) που εφαρμόζουν προγράμματα και δράσεις στους τομείς του πολιτισμού και του αθλητισμού και Νέας Γενιάς.
15. Την εποπτεία και τον συντονισμό του Γραφείου Τουρισμού και των αρμοδιοτήτων του σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
16. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Δ. Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Στρατηγικού Σχεδιασμού Βιώσιμης Ανάπτυξης ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Ιωσήφ Μισαλέμης με τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Την ευθύνη και εποπτεία του Γραφείου Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Ανάπτυξης, και των αρμοδιοτήτων του σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
2. Την ευθύνη και εποπτεία του Γραφείου Δημοτικής Περιουσίας και των αρμοδιοτήτων του σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
3. Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την εφαρμογή προγραμμάτων οικονομικής ανάπτυξης της περιοχής του Δήμου, με την αξιοποίηση των τοπικών φυσικών πόρων, την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, την αξιοποίηση της δημοτικής περιουσίας και τη δημιουργία και διαχείριση υποδομών στήριξης της τοπικής οικονομίας.
4. Συνεργάζεται με τις υπηρεσίες της Περιφέρειας στην οποία ανήκει ο Δήμος για την εναρμόνιση των προγραμμάτων οικονομικής ανάπτυξης της περιοχής του Δήμου με τα ευρύτερα αντίστοιχα προγράμματα της Περιφέρειας.
5. Συνεργάζεται με τις αρμόδιες υπηρεσίες και συντάσσει προτάσεις που αφορούν στην εφαρμογή προγραμμάτων για την εξασφάλιση και διαρκή βελτίωση των τεχνικών και κοινωνικών υποδομών (δομημένο περιβάλλον) στην περιοχή του Δήμου, με στόχο την εξασφάλιση ικανοποιητικών συνθηκών ποιότητας ζωής.
6. Διερευνά και ενημερώνει τα όργανα και τις υπηρεσίες του Δήμου για τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης των αναπτυξιακών προγραμμάτων του Δήμου (προγράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την EE, προγράμματα της EE, εθνικά προγράμματα, έργα ΣΔΙΤ, έργα αυτοχρηματοδοτούμενα κ.λπ.).
7. Την τέλεση πολιτικών γάμων.  
Ε. Αντιδήμαρχος Πρασίνου, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κωνσταντίνος Μπάρμπας με τις παρακάτω αρμοδιότητες : 1. Την εποπτεία και συντονισμό του Γραφείου Πρασίνου και των αρμοδιοτήτων του, σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
2. Την εποπτεία και συντονισμό του Τμήματος Ανακύκλωσης και των αρμοδιοτήτων του, σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
3. Την εποπτεία και συντονισμό του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων και των αρμοδιοτήτων του, σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
4. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
ΣΤ. Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Συμεών Καψάλας με τις παρακάτω αρμοδιότητες :
1. Την εποπτεία και συντονισμό του Γραφείου Τεχνολογιών Πληροφορικής Επικοινωνιών και G.I.S. (ΤΠΕ) και των αρμοδιοτήτων του, σύμφωνα με τον ΟΕΥ και την ισχύουσα νομοθεσία.
2. Τη δια-δραστική ενημέρωση των δημοτών με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
3. Την εποπτεία λειτουργίας της ιστοσελίδας του Δήμου. 4. Σχεδιάζει ειδικά προγράμματα πληροφόρησης των δημοτών για την εξέλιξη και υλοποίηση των δραστηριοτήτων του Δήμου και μεριμνά για την πραγματοποίησή τους. 5. Την εποπτεία και τον συντονισμό της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών με την δημιουργία και λειτουργία Διαδικτυακής Εξυπηρέτησης Πολιτών. 6. Την τέλεση πολιτικών γάμων.
Στους οριζόμενους Αντιδημάρχους μεταβιβάζονται επίσης οι αρμοδιότητες που εμπίπτουν στον τομέα ευθύνης του καθενός, όπως αναφέρονται ανωτέρω και αφορούν σε :
1. Εκτέλεση των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
2. Αξιολόγηση των υπαλλήλων, κατά τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις.
3. Έκδοση και υπογραφή πράξεων, αποφάσεων, πιστοποιητικών.
4. Έγκριση τευχών τεχνικών προδιαγραφών εργασιών και προμηθειών, κατά τις κείμενες διατάξεις.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κωνσταντίνος Κούτουκας, που αναπληρώνει το Δήμαρχο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Χρήστο Βογιατζή. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθενται πέρα των ανωτέρω και :
• Η θεώρηση γνησίου υπογραφής.
• Η υπογραφή βεβαιώσεων ζωής.
• Η υπογραφή πιστοποιητικών συντήρησης συγγενών των εργαζομένων στο εξωτερικό.
• Η ευθύνη εργασιών και προμηθειών σχετικά με τις ανωτέρων αρμοδιότητες.
Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθενται εκ περιτροπής, εναλλακτικά με τον Δήμαρχο, η τέλεση πολιτικών γάμων που γίνονται στον Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα του Νομού ή σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Θερμαϊκού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου